Nov 7, 2008

kos0ng

ye..sudah lama tak update..lepas lama mengemo kan diri,aku menghilang..ecece..
terasa macam nak menulis malam ni.tapi tatau nak tulis ape.teruk kan?

final exam aku dah habis dengan jayanya..
hahaha..jaye la sgt.ada satu paper yang tak pernah ku jangka akan lingkup,satu hape pun takleh jawab..sudahnya aku tunjuk la bakat artistik aku kat kertas kawapan tu..lukis lawa2..siap kaler lagi..
hehehe..mane la tau kot2 lecturer tu terasa berkenan dengan lukisan aku..pastu bg aku A..(dalam mimpi la tu)..
hehehe....ntah la,taktau nak cakap..rasanya ramai,most of the class la tak dapat jawab.berserah je la kan...

sekarang ni,aku sgt rajin untuk membaca blog2 sesiapa sahaja..hehehe.dasat tuh.kira cam pembuktian yang aku gile rajin membaca kan..hehehe...tapi malangnya susah la skit nak membuktikan aku rajin membaca untuk menambah ilmu..tapi ok la kan,baca jugak..
=)

sekejap ye,nak mencari idea mau berceloteh pasal ape..
(*_~)

No comments: