Nov 2, 2008

ada aku kisah?

sangat tidak stabil.tidak tahu kenapa.asyik nak marah orang.emo yang tersangat lah emo.rasa nak cepuk diri sendiri..
esok hari pertama final.mau studi.tp terganggu jiwa.mungkin aku perlu berangkat untuk tido sekarang.
terkejip2 mata.tidur taknak.tengok buku pun taknak.jadi perlu buat apa ya?aku rasa la kan,semenjak aku pindah masuk hostel,emosi sangat kurang stabil..
feng shui tak betul kot bilik ni.agaknya la kan?
tapi ada aku kisah ke selama ni tentang feng shui?
yang sebenarnya nak marah pasal lain =)

aku harap ini entri terakhir yang berbaur emosi..
kurangkan la cik shahida..
menyampah tau~!
tapi ade aku kisah?blog aku..suke hati r..
hehehe...
sowie..
sgt perlu untuk blog off..bye!

2 comments:

Cik Kmar said...

nape tensen ni sayang. dah2. rilex k. bese r tu exam. do your best, study smart, pray to Allah. insya-Allah semuanya ok. i doakan u berjaya, in everything u do. *muahx*

BaNy n IeN@z said...

cik dada shayang
kamo ditag oleh ienaz..
sila ambil di blog ienaz..