Oct 31, 2008

Orang yang terganggu emosinya~

Aku mengalami sedikit tekanan emosi..semalam..sekarang dan hari ini.
ya..ada beberapa sebab sebenarnya kenapa aku mengalami tekanan emosi..

pertama..
final exam.aku sgt la dan teramat tensen final exam kali ni..
tak tau nak skor subjek mana..bimbang kantoi pun ada.maklumlah ni last sem before pergi praktikal.kalau kantaoi..extend la jawabnye..Ya Allah,jauhkan lah..
sebenarnya subjek sem ni agak berat..aku pelik gak..kenapa la mesti masukkan subjek masters dalam kos degree ni..diorang ingat kepala otak aku ni power sangat ke? Adus...cuak r bila pikir balik..kalo result tak ok..nampaknye nanti perlu kerja dulu,baru dapat sambung masters..tua la aku jawabnye.

kedua,
aku tensen pasal cinta..
hahaha~=)
kenapa ya?hmm..boleh tak kalo menipu dalam cinta?
mesti la tak boleh kan?Ia melibatkan hati dan perasaan..betul x?
Sebenarnya,bila tahap sekarang..rasa taknak bercinta pun ada..boleh tak?
kadang2 rasa cam takde feeling r...
hmm....susah la nak cakap...
:(

ketiga..
aku tensen pasal selalu tak cukup tido sekarang..for the last 2 weeks kot..waktu tdo aku mesti kul 4.30pg keatas..aduhai..aku ni dah la kuat tido..
so bila tak cukup tido, jadi macam mati laki la jawabnye...muke pon seposen je..memang serius takde mood r kalo tak cukup tido ni...sekarang ni pon..rasa macam nak tido..ngantuk sgt..
tp nak habiskan blog ni dulu..
hehehe....

keempat..
ketiadaan waktu untuk berfoya foya...
hehehe~
gile ah..ada hati tu nak berfoya2..
siyes..i need that..kalo tak tambah tensen r..
terkurung je...esok yang sepatut cuti pon ade kelas..
ape la lecturer aku ni..
awal2 tanak buat kelas..
sekarang,esok lusa dah nak final..sibuk la dia nak buat kelas...
harap2 aku bangun untuk ke kelas esok..
pas kelas...aku nak g berjimba..tak kira r..
release before exam..hehehe....

hmm...
tu la yang menyebabkan aku mengalami gangguan emosi berlebihan..
tapi betul ke sindrom tu??
cam aku yang melebih emosi..ye dok?
:)

chow..mau tido sejenak...

No comments: