Nov 19, 2008

Masihkah ada

kutahu, kau selingkuh
kau duakan cintaku yang tulus
kau tahu, diriku
tak pernah berpaling dari dirimu
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o...

tak pernah ku bayangkan
cerita kita berakhir begini
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu

masih kah ada,
cinta dihati ini
dihati kecilku berharap kau masih bagian dari hidupku...

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..


___________________________________________________________________


lagu ni dari Afgan yang hensem tu(hensem ke)?
dunno why, keep on listening to dis..repeat byk2 kali sampai rasa nak muntah baru berenti.
tak la..sebenarnya la..agak2 la..rasa2nya macam ada orang yang
selingkuh
dengan aku kot..kot la ok..
tak kata pun betul.sixth sense aku ni ok gak kadang2..boleh percaya la..
tapi tanak la tuduh..tak baik...
takpe la,apa yang pasti sekarang aku serahkan pada jodoh..
kalo ade, ade la.
kalo takde usaha la sampai Shanghai pon takde gak kan..
btw,kenapa Shanghai lak?
=)

mesti korang pelik kan..
tahu ada orang selingkuh..tapi aku cam tak kisah..
siyes, sape tak kisah,sape yang tak sayang.
dah lama kot aku dengan dia.cuma lately kitorang cam lain skit.
i thought he will understand me.
aku bizi siket je,bukan ada orang lain pon..
siyes,memang aku takde yang lain.
dan aku jugak tak tuduh dia ada orang lain.tak tuduh ok~

rasa saje..tu pon ignore jugak r 50% perasaan tu.
watever it is, i hope i can get the answer soon.
tanak r camni.tak baik pikir yang bukan2.
tapi aku takut la nak tanya.
buatnya betul karang aku gak yang sakit jiwa.
camane ye.
perlukah aku tanya?
korang rasa camane?
(sigh).......................

+saya yang kebingungan+

No comments: