May 9, 2009

Metro Ahad

okeh.oleh kerana hari ni hari ahad,jadi harga surat khabar adalah RM1.80.
harap maklum.
lalalala....
hampeh la Cik Dada ni kan.semua orang dah tau,lagi nak maklum segala.

okeh.lagi sekali tajuk memang tak ada kena mengena.tapi saja la sebab hari ni hari ahad.
kita mulakan dengan award yang aku dapat dari Cik Kmar.
Muchas gracias ye Cik Kmar..Even la belog Cik Dada ni takde hape2,dapat jugak award..
hahaha..
So, the award :The rules are:
1. Letakkan logo award ini di blog anda
2. Anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

- Cik Nadxoxo (cerita hidupnya bersama Encik Gajah yang sangat comel ;P)
- Cik Apad ( cerita2 kehidupannya di MICET,Kampus Indah Permai)
- Cik Milimilo (dia comel)
- Cik Hanis Zalikha (She is so inspiring!!)
- Cik Kerm (keep on blogging gurl~)
- Cik Aida (comel,bergaya,berjaya!!)


yang balance award tuh untuk semua blogger2 yang ada..ok! (*_*)

ok.setel dah bab award.

seterusnya,berita dalam negeri.
SELAMAT HARI IBU buat semua ibu di dunia.
Teristimewa buat ibu saya yang tersayang.
tak tahu nak bagi hadiah ape + duit tak berapa nak ada.
hahaha.kang kalau bagi hadiah,pastu mintak duit mak pulak takde makna la kan.
itu kes naya maknanya!
jadi nanti la aku berfikir2.mungkin bagi sekali dengan hadiah birthday je nanti.
tapi masih tak tahu nak bagi hadiah apa.
any idea guys?
bagi la idea.
huhuhu....

esok presentation internship kat FRIM before MICET next 2 weeks.
agak mendebarkan.rasa macam dah lama gila tak present.
susah jugak nak bina keyakinan diri ni.
ha!konfem esok mesti menggeletar before present.
takut ada yang tanya aku tak boleh jawab.padahal bukan tak tau.
tahu tapi tak tahu nak jawab macam mana?
faham x?
macam komplikated gila kan tahu tak tahu aku.
haha!!!
takpe,next entri nanti aku cerita camane presentation tu.
tu pun kalau rajin~okey.

oleh kerana sekarang jugak tengah masalah ekonomi yang agak gawat,
aku tengah berfikir2 nak buat garage sale.
tapi ada ke orang nak beli.
wardrobe aku macam dah pack dengan barang2 yang aku gila beli tapi tak pakai.
shawls tak payah cakap la.berlambak..
asal tengok je sambar.
ape nak jadi ni Cik Dada.
haih.perempuan.biasa la kan..
sempat lagi tuh nak menyalahkan perempuan.
padahal salah diri sendiri.

so,agak agak kalau aku buat garage sale tu ade orang nak beli ke?
(*~*)

2 comments:

Nadiah Suhaidi said...

thanks cik dada :)

cik kmar pun kasi kat nadiah gak ehehe..tq tq tq!!

Cik Dada said...

u r welcome nad..