May 27, 2009

Tajuk in Progress...

ya.hari ni hari khamis.
bosan la pulak.rasa lambat benor minggu ni.
selama ni time aku banyak keje bukan main la cepatnya hari berlalu..

oleh kerana agak dah lama tak pos entri,cehh bajet ade orang nak bace belog kau!
tak kisah la.
aku menulis bukan kerana nama.
kerana aku suka.
=)

baru ni ke melaka.
pergi present final.industrial training.
harap aku takkan ke melaka lagi.
maksudnya pergi untuk tujuan sebegitu.
malas dah rasanya.
kalau pergi pun biarlah dengan nawaitu lain.
hahaha...

hari tu aku terajin pulak.
check baki pinjaman.
wah.terkejut mak!
banyak gila.
bila masa aku pinjam banyak 2 ni.
yuran punya la mahal UniKL ni.mak aii...RM 60,851.40
boleh buat kawin nii...
haih..banyaknya hutang.
harap2 nanti dapat la pengurangan..
(ada hati!!)

sekarang ni ramai yang tak sihat kan.
ye la,cuaca pun kurang ok..
ekonomi lagi la kurang ok.
tu yang buat lagi ramai tak sihat.
harap2 aku cepat la dapat keje.
biar cepat sikit ekonomi rumahtangga aku stabil.

akhir2 ni banyak jugak gossip liar.
kat frenster mahupun facebuk.
gosip cakap aku dah nak tunang.
wahh..ni ke cincin tunang aku?
bila aku tunang??
tetttt!!!!!!!!

haih.memang cita2 nak tunang.
tapi takde orang nak pinang.
hahaha!!
bukan2..silap.
aku lom bersedia sebenarnya.
Mr J.maafkan saya.
tunggu eh.
hehehe.. =)

ok la,aku dah tak tau nak bebel ape.
oleh kerana rasa diri makin gomuk sekarang,
aku nak g exersice.basuh baju.
kurangkan lemak dilengan.
ok ke?
gemuk kan??
bukan double chin..
nih dah triple chin.
huhuhu..
tolonglah.bagi aku kurus!!
chow sin chi~~

3 comments:

C-ONE said...

cantik cicin...dapat kt mana??

Cik Kmar said...

haha. jual mhl.

about our loan, dun wori. loan mara ada potongan nnt kn. =)

Cik Dada said...

Cik Kmar: ye..harap2 dapat potongan la..tak payah bayar terus pun takpe.. =)

C-One: Mr J yang bagi kot..hehehe