Apr 19, 2009

Takde Facebook Tak Cool?

facebook.
saya mengenalinya selepas kehadiran friendster.
masa tu cam malas jugak r.rasa macam sangatlah complicated facebook tuh.
tapi sekarang rata rata semua dah ada facebook rite.
ramai orang sukekannye.its more fun..
tapi betulkah ade org cakap takde facebook tak cool?
tapi cam pelik,kawan di alam virtual ni kadang2 bukan kita kenal semua pon..
kadang2 macam wahh..ramainye kawan saya.
tapi yang kita bersapa sapaan cuma la sekerat dua saje.
macam terlebih glamer la plak..
add sana sini,tapi tak bertegur sapa pun.
saya la tuh~
jadi betul ke takde facebook tak cool..?
tsk.macam tak best kan cakap sape yang takde facebook tak cool..


habis,kalo mak saya takde facebook tak cool jugak ke?
tipu!!
sebab,mak saya orang paling cool tau!!


jadi,kepada sesiapa yang cakap takde facebook itu tak cool,
cepat betulkan kenyataan anda.
=)

btw,salah ke kalau saya buat kenyataan saya nak kawen bila dah dapat keje?
saya bukan menolak ketentuan Ilahi..cuma merancang..
jadi atau tak saya tak tahu..
;(

No comments: